• Groot assortiment
  • Heel veel stoere merken
  • Snelle levering
  • 14 dagen bedenktijd
  • Makkelijk ruilen of retourneren

Retourneren

Retourneren & ruilen algemeen    

Goederen kunnen binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden. Hiervoor kunt u het retourformulier downloaden (klik hier).
Deze kunt u uitprinten en ingevuld bij uw retourzending voegen. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om te kunnen printen, is het natuurlijk ook mogelijk om het formulier handmatig over te nemen.

 

Zorg er alsjeblieft voor dat de artikelen die u retourneert aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • De artikelen zijn voorzien van de originele labels en zitten voor zover mogelijk in de originele verpakking.
  • De artikelen dienen compleet te zijn, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding zoals u dat in de winkel zou doen, zien wij natuurlijk niet als gebruikt).
  • Vergeet niet uw retourformulier bij de retourzending te voegen, zodat wij weten dat de bestelling van u komt. Retourzendingen waar geen gegevens bijgevoegd zijn, kunnen wij namelijk niet verwerken.

 

Wie betaalt de kosten van mijn retourzending?
De kosten van het retourzenden zijn voor onze rekening. U blijft verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Kekkekids. 
Indien u artikelen binnen de gestelde termijn retourneert, krijgt u het aankoopbedrag van de betreffende artikelen teruggestort op uw rekening.

Het artikel dat ik geleverd heb gekregen is niet het juiste!?
Mocht het voorkomen dat wij u een verkeerd artikel leveren, dan verzoeken wij u een e-mail naar info@kekkekids.nl te sturen met daarin uw webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.  

 
Wat is het retouradres?
U kunt uw pakket gratis inleveren bij alle DHL servicepunten in Nederland. Wilt u iets retourzenden? U kunt via deze link een retourlabel aanmaken. Met dit retourlabel is het mogelijk om uw pakket gratis te retourneren.

Let op! Vul onder het kopje zendingsgegevens het onderstaande in:

Referentie: Ordernummer
Gewicht: 1
Formaat pakje: Ja

Voorbeeld:

 

Kan ik artikelen ruilen?
Het is mogelijk om artikelen te ruilen. U plaatst dan een nieuwe bestelling in de webshop en kiest voor de betaaloptie “Ruilorder”, u hoeft dan niet nóg een keer verzendkosten te betalen. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij uw ruilorder kosteloos naar u verzenden. Mocht het bedrag van uw ruilorder hoger zijn, dan maken wij een nieuwe betaling voor u aan die wij u per e-mail toezenden.

 

Ik heb een beschadigd of incompleet artikel ontvangen. Wat nu?
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om elke bestelling netjes en compleet te leveren, kan het toch gebeuren dat er iets mis is met de bestelling.

Mocht het voorkomen dat wij u een beschadigd of incompleet artikel leveren, dan verzoeken wij u zo snel mogelijk een e-mail (het liefst met foto van de klacht) naar info@kekkekids.nl te sturen, met daarin uw webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.